Ondernemersvereniging kapilands
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

week 13 is voorbij

3 plaatsers

Ga naar beneden

week 13 is voorbij Empty week 13 is voorbij

Bericht  mike1966 zo maa 29, 2009 11:35 am

Jaja hij is weer voorbij week nummer 13, en wat een bende was het zeg op het forum van kapilands en niet alleen op het forum maar ook in de mailboxen van mezelf en de krant . maar goed leven gaat door.

de nieuwe krant staat weer on-line en verder mag ik wel zeggen dat het weer een pittig weekje was maar wel een zeer geslaagde week.

drie toetsen maar liefst achter de kiezen en dat met twee dagen school , wetskennis twee keer voor je kiezen maar gemiddeld toch een mooie acht en MC 1 test helaas wat te weinig aan gedaan waardoor er maar een 6 werd behaald maar toch nog altijd voldoenden.

ook de komende week staan er weer wat toetsen op het programma dus studeren elke dag maar weer.

Maar kapilands neemt nu wel wat minder tijd , ben druk bezig met de uitbouw van mijn winkels en druk langzaam maar zeker de productie duru van 1 dag naar 1 week zodat ik alleen elke dag even de winkels moet vullen

hoe gaat die verder bij jullie alles oke

mike1966
Admin

Aantal berichten : 425
Registratiedatum : 03-03-09

https://ov-kapilands.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

week 13 is voorbij Empty Re: week 13 is voorbij

Bericht  eddie76 zo maa 29, 2009 10:01 pm

Dan heb ik wel een rustige week achter de rug, geen bijzondere dingen.
Hier op het forum was het zeker onrustig en waarom? Het is toch maar een spelletje.(wel een leuk spelletje trouwens)
Hoop voor je dat het allemaal opgelost is nu, zodat week 14 een normale week voor je wordt.

Het leuke zat hem aan het einde van de week toen het gelukt was om een oorkonde te winnen. Wink

Mike veel succes met je toetsen en wat er verder allemaal gebeurt en dit geldt natuurlijk voor iedereen.

Groeten Eddie

eddie76

Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 04-03-09
Leeftijd : 48

Terug naar boven Ga naar beneden

week 13 is voorbij Empty Re: week 13 is voorbij

Bericht  Paaf ma maa 30, 2009 8:53 pm

Hey!

Wat een vreemde week was het inderdaad.

Aan de ene kant goed nieuws (uitbreiding + oorkonde) en aan de andere kant de problemen op het forum en in het spel, waar vooral Gert Koopstra de dupe van is geworden.

Gert is gehacked door een naar persoontje. Hij heeft ooit een screenshot naar een andere speler verstuurd. Hierin stond ook zijn spelers-ID, (wat een versleuteling is van je wachtwoord). Aan de hand hiervan is zijn bedrijf overgenomen en stond Gert ineens met lege handen. Hij kon dus weer van voren af aan beginnen. Gelukkig heeft hij van alle kanten hulp gehad. Ik heb Gert ook nog een beetje geholpen door hem 10.000 hout a 5 te sturen. Hij is ondertussen al wel weer 10x zo groot als mezelf, maar nog steeds maar 1/5 van wat hij was.

Zo, dat was het vervelende. Nu het leuke. Ik ben verleden week Premium lid geworden en dat heeft mijn bedrijf toch wel een boost gegeven. Had wat extra coins gekocht, welke ik voor 800.000-900.000 verkocht heb. Verleden week heb ik maar liefst 4500 m2 gebouwen erbij gekregen. Ik zal elders mijn bedrijf weer even posten.
Verder vond ik de competitie stoelen Q6 erg leuk! Ik heb met wat mazzel een grote partij hout Q18 kunnen kopen, verder heb ik direct een timmerwerkplaats gebouwd. Samen met een kleine partij textiel Q6 (die was wel duur!) ben ik aan het produceren geslagen. De rest van het hout heb ik weer duur op de markt verkocht, waardoor ik met het hout quite gespeeld heb! Op het laatst bleek het bijna nog niet voldoende en heb er op de markt nog wat stoelen bijgekocht. Resultaat: een mooie oorkonde (verkocht voor 16,5 miljoen) en een timmerwerkplaats (100 m2) erbij!

Deze week staat bij mij weer in het teken van uitbouwen.

Mike, proficiat met je geslaagde toetsen. En de krant zag er ook weer keurig uit Very Happy ! Ga zo door!

Paaf
Moderator

Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 05-03-09
Leeftijd : 52
Woonplaats : Arcen, waar het Hertog-Jan bier vandaan komt!

http://www.cafe-inaborg.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

week 13 is voorbij Empty Re: week 13 is voorbij

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum