Ondernemersvereniging kapilands
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

pfffffffffffff wat een week

2 plaatsers

Ga naar beneden

pfffffffffffff wat een week Empty pfffffffffffff wat een week

Bericht  mike1966 za maa 21, 2009 2:12 pm

zie al staan dat het hier stil is, sorry maar heb dan ook een echte pfffffffff week achter de rug.
enkele van jullie hebben berichtje wel gelezen of gehad dat ik tot woensdag al niet eens meer mijn bedrijf open zal hebben
en als je dan na twee dagen afwezigheid op het kapilands forum komt en je hebt tig pm tjes en de wereld aan mails dan wordt je een beetje moedeloos vooral als het steeds om het zelfde gaat ( zie krant van vandaag)

maar ben er nog wel hoor en laat mij de kop niet gek maken

hoe is jullie week geweest? en wat zijn de plannen voor de komende week?

mike1966
Admin

Aantal berichten : 425
Registratiedatum : 03-03-09

https://ov-kapilands.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

pfffffffffffff wat een week Empty Re: pfffffffffffff wat een week

Bericht  Paaf zo maa 22, 2009 3:36 pm

Hey Mike,

Jammer van de problemen rondom de Kapikrant, had het al gelezen. Maar kop op, ga zo door met je goede werk rondom de krant en het forum.


Mijn week heeft om productie en ombouwen gedraaid.
Heb nog wat dingen uitgeprobeerd en weet nu ik echt wat ik wil. Heb helaas door deze tactische keuzes afstand moeten doen van mijn drogisterijen en chemiefabrieken ( Embarassed ), die ik zo mooi van jou had gekocht. Als je wilt kan ik je nog wel een vergoeding sturen voor de extra grondstoffen die je hiervoor eerder gebruikt hebt.
Elders zal ik morgen weer even mijn bedrijf tonen, waar je zult zien dat ik (behalve staal/steen/hout) me wat breed richt op drank en levensmiddelen. Moet alleen nog een drankenfabriek plaatsen, maar ik krijg evengoed genoeg drank binnen om te verkopen.

Verder heb ik al een geslaagd weekend gehad, aangezien ik middels het raadsel van Peaceje 250 stoelen (x 2500 kapi) heb gewonnen. Ben er nu zelf ook nog 570 aan het maken. Ga deze of insturen of verkopen, kijk ik eind van de week wel weer.

Verder ben ik een uitbouwronde aan het voorbereiden. Hoop volgend weekend alle gebouwen weer 10 m2 groter te hebben, vandaar dat ik je momenteel zo weinig stuur.

En om je Ingame vraag te beantwoorden: ja, ik wil je wel helpen met dit forum (moet je me natuurlijk wel nog uitleggen hoe en wat).

Paaf
Moderator

Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 05-03-09
Leeftijd : 52
Woonplaats : Arcen, waar het Hertog-Jan bier vandaan komt!

http://www.cafe-inaborg.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

pfffffffffffff wat een week Empty bedrijf

Bericht  Gast ma maa 23, 2009 6:07 pm

k had het ook gelzen maar gelukkig ben je er weer bij.

mijn gebouwen heb ik deze week allemaaal uitgebouwd
en dankzij jou tips heb ik veel betere winst dan eerst.
en verder ben ik nu druk bezig met produceren van staal
gr richard

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

pfffffffffffff wat een week Empty Re: pfffffffffffff wat een week

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum