Ondernemersvereniging kapilands
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doelstelling: Winkel van Sinkel

Ga naar beneden

Doelstelling: Winkel van Sinkel Empty Doelstelling: Winkel van Sinkel

Bericht  Rick wo sep 16, 2009 3:47 am

Toch ook maar mijn doelstelling van September,

ondanks dat ik al halverwege ben, is mijn doel deze maand om mijn bedrijf dusdanig in te richten dat ik goed door kan groeien. Ik heb een aantal productielijnen welke niet goed kunnen groeien. Zoals meubelmakerij, chemische fabriek en staalhandel. Deze vergen veel grondstoffen. Zo had ik maar een bedrijf voor chemq13, plastic en glazen. Deze hebben nu een eigen bedrijf. Ook de groeiende vraag naar diervoeder heeft er voor gezorgd dat er slagerijen en plantages bij moesten om in een later stadium de grote hoeveelheden hoge q uit te kunnen leveren. Mede daardoor was er laatst een kleine uitverkoop van bedrijven. Omdat ik al aan de taks zit, kon ik niets meer bij bouwen.

Dat stadium is voorbij en ben nu aan het oppotten van grondstoffen voor de grote uitbouw. In totaal zijn er 6 nieuwe filialen en dochters bij gekomen, welke zo snel mogelijk in productie moeten worden genomen. Tot nu toe verloopt alles volgens plan. Op een stroomtekort na, haha. Die had ik niet ingecalculeerd.

Rick

Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 26-08-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Alkmaar

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum