Ondernemersvereniging kapilands
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Doelstelling mba

Ga naar beneden

Doelstelling mba Empty Doelstelling mba

Bericht  mba ma aug 10, 2009 12:02 pm

Hallo iedereen,

Ik zal mijn doelstelling voor deze maand ook eens neerzetten.
Voor deze maand heb ik eigenlijk vooral de uitbouw van een aantal gebouwen gepland.
In eerste instantie ga ik al mijn krachtcentrales op 100m2 brengen. Mijn twee krachtcentrales in groen breek ik af en ik zet er één bij in rood.
Daarna ga ik mijn plantages verder uitbouwen zodat deze ook allemaal op 100m2 staan. Als dit gedaan is zijn mijn mijnen aan de beurt.
Wat hierna volgt, weet ik nog niet. Maar dat zie ik wel over een maand denk ik :-)

Groeten,
mba

mba

Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 16-05-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : wilrijk (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Doelstelling mba Empty Re: Doelstelling mba

Bericht  mba ma sep 07, 2009 6:14 pm

We zijn weer een goede maand verder, dus tijd voor nieuwe doelstellingen.

Mijn krachtcentrales staan nog niet allemaal op 100m2, maar ik heb nu al overproductie dus dat kan wel even wachten.
De komende maand ga ik mijn fruitplantages verminderen naar 1 stuk en deze dan uitbreiden. Ook mijn plantages ga ik verder uitbreiden naar 500m2. Daarnaast wil ik ook mijn meubelmakerijen verder uitbreiden naar een 100m2.

Ik hoop dat deze doelstelling niet te ambitieus is, maar dat zal over een maand wel blijken.

Groeten,
mba

mba

Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 16-05-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : wilrijk (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Doelstelling mba Empty Re: Doelstelling mba

Bericht  mba do okt 01, 2009 1:26 pm

De voorbije maand heb ik weer een groot deel uitgebouwd. Mijn krachtcentrales zijn nu allemaal uitgebouwd naar minstens 100m2 (uitgezonderd de twee in groen). Ook mijn plantages zijn bijna allemaal op 500m2 (op 3 na). Mijn fruitplantage is uitgebreid naar 100m2. De twee kleinste moet ik nog van de hand doen.
Bij de meubelmakerij is er nog maar één uitgebouwd, de andere zijn voor deze maand.

Voor de maand oktober heb ik de volgende doelstellingen:
Omdat ik dikwijls staal te kort heb ga ik daar deze maand op focussen. Daarom ga ik mijn mijnen en bedrijven deze maand uitbreiden naar 500m2.
Daarnaast verdere uitbouw van mijn bronnen naar 500m2 en daaropvolgend de krachtcentrales.

mba

Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 16-05-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : wilrijk (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Doelstelling mba Empty Re: Doelstelling mba

Bericht  mba di nov 03, 2009 2:31 pm

Voor deze maand zijn de doelstellingen ongeveer hetzelfde als de vorige maand.
Mijn mijnen zijn uitgebouwd naar 500m2 en mijn bedrijven (op één na) ook. Ook mijn bronnen (op één na) zijn uitgebouwd naar 500m2. Mijn meubelmakerijen heb ik niet verder uitgebouwd.

Ondanks de uitbouw van mijnen en bedrijven kom ik regelmatig staal en stenen te kort. Daarom ga ik deze maand proberen ze allemaal uit te bouwen naar 1000m2.
Daarnaast ga ik ook mijn krachtcentrales uitbouwen naar 500m2

Groeten,
mba

mba

Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 16-05-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : wilrijk (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Doelstelling mba Empty Re: Doelstelling mba

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum