Ondernemersvereniging kapilands
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

3 voorstellen ter verbetering van de groep

3 plaatsers

Ga naar beneden

3 voorstellen ter verbetering van de groep Empty 3 voorstellen ter verbetering van de groep

Bericht  mike1966 za mei 16, 2009 8:01 am

Het forum is de laatste tijd weer aan het insukkelen en na mijn idee werken we weer een beetje ieder op zich.
Wilde dan ook voorstellen dat het met ingang van 1 juni 2009 verplicht wordt om minimaal 1 x per week op het forum actief te gaan wezen.
Dat kan makkelijk denk ik zo , even je bedrijf up-date geven of andere zaken melden en dan gaat de activiteit weer lekker omhoog.

Ook had ik het idee om de prijzen van onze groep eens wat aan te gaan passen en twee lijsten te maken.

1 lijst voor de beginnende speler ( tot en met level middenstander) die moeten dan meer geld krijgen voor hun product
1 lijst voor de erverande speler vanaf level koopman die krijgen dan minder geld voor hun product

En als laatste dacht ik dat we als groep elkaar wat meer moeten steunen dus zijn er leden die over prodoctie hebben dan in eerste instantie verkopen aan leden van deze groep en in tweede instantie pas aan niet leden

Hoe denken jullie over deze drie voorstellen

mike1966
Admin

Aantal berichten : 425
Registratiedatum : 03-03-09

https://ov-kapilands.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

3 voorstellen ter verbetering van de groep Empty Re: 3 voorstellen ter verbetering van de groep

Bericht  redtiger za mei 16, 2009 7:45 pm

mee eens en meschien is het ook handig om de prijzen te update want die zijn te oud

redtiger

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 24-03-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : denbosch

Terug naar boven Ga naar beneden

3 voorstellen ter verbetering van de groep Empty Re: 3 voorstellen ter verbetering van de groep

Bericht  eddie76 zo mei 17, 2009 10:26 pm

Er moet inderdaad weer meer activiteit op ons forum komen. Denk dat het ook wel handig zal zijn als er nog meer leden bijkomen krijg je ook meer activiteit en kun je makkelijker met iemand handelen omdat dan bijna altijd wel iemand iets heeft of maakt wat een ander kan gebruiken.
Het onderlinge handelen staat zeer zeker op een laag pitje maar dat is ook omdat er eigenlijk te weinig leden zijn. Dus min. 1 keer per week actief op forum is oke.

De prijzen hebben zeker een update nodig maar hoe gaan we dat organiseren want dat is natuurlijk wel een hele klus. 2 prijslijsten zou kunnen maar het lijkt mij beter om 1 prijslijst te maken, dit om verwarring te voorkomen. Als groter bedrijf kun je altijd een beginnende ondernemer extra steunen d.m.v. extra korting of bonus op een product. En natuurlijk met tips.

Meer handel tussen leden is een goede zaak. Misschien zou het dan wel handig zijn als ieder bedrijf een topic start met daarin aangegeven wat zijn/haar bedrijf aan producten kan gebruiken of kan leveren.

eddie76

Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 04-03-09
Leeftijd : 48

Terug naar boven Ga naar beneden

3 voorstellen ter verbetering van de groep Empty Re: 3 voorstellen ter verbetering van de groep

Bericht  redtiger ma mei 18, 2009 10:32 am

mee eens en meer leden met andere doelen ik zit in de gouden zilver maar bijna iedereen die nu op het forum zit heeft in de richting van fruit

redtiger

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 24-03-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : denbosch

Terug naar boven Ga naar beneden

3 voorstellen ter verbetering van de groep Empty Re: 3 voorstellen ter verbetering van de groep

Bericht  Gast di mei 19, 2009 5:10 pm

ik vind het wel goed maar er moet wel meer actief heid op het forum komen vind ik

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

3 voorstellen ter verbetering van de groep Empty Re: 3 voorstellen ter verbetering van de groep

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum