Ondernemersvereniging kapilands
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Competitie

3 plaatsers

Ga naar beneden

Competitie Empty Competitie

Bericht  mike1966 di apr 14, 2009 7:46 am

Ik lees zo af en toe dat jullie erg druk zijn met de competitie, en vroeg me eigenlijk af of dit jullie te doen is om geld te verdienen of om de competitie oorkonde te winnen.

als ieder nu eigenlijk puur op het geld uit is, wat ik me heel goed kan voorstellen dan kunnen we misschien straks wel een account laten draaien die van ons de competitie spullen in koopt en instuurt om zo weer een mooie hoge score te halen en daarmee leuk de competitie oorkonde verdienen die wij dan weer eventuweel kunnen kopen.

of misschien gewoon lekker opsparen en er eens voro zorgen dat de hele grote jongens daar uit de top 20 worden gekickt
Twisted Evil

mike1966
Admin

Aantal berichten : 425
Registratiedatum : 03-03-09

https://ov-kapilands.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Competitie Empty Re: Competitie

Bericht  eddie76 di apr 14, 2009 2:27 pm

Voor mij is het belangrijkste om veel geld te verdienen zodat ik mijn bedrijf weer verder kan uitbouwen.
Ook een oorkonde halen is dan leuk mee genomen. Laatste keer had ik de pech dat ik de hele avond niet on-line kon zijn en zo de oorkonde misliep.

Wat mij betreft gaan we jouw plan uitvoeren, als de rest het hier ook mee eens is. Dan moeten we alleen nog even afspreken wat ons doel wordt van het nieuwe account.

Groeten Eddie Industries

eddie76

Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 04-03-09
Leeftijd : 48

Terug naar boven Ga naar beneden

Competitie Empty Re: Competitie

Bericht  Paaf di apr 14, 2009 8:13 pm

Hey allen,

Tot nu toe is het me zelf telkens gelukt om
1. heel veel geld te verdienen
2. een oorkonde binnen te halen (laatste 2x zelfs voor 17,5 miljoen aan Mouse Inc verkocht)
Vooral afgelopen week heb ik hierdoor een flinke groeischeut gekregen.

Indien mogelijk wil ik wel een kleine storting doen, maar ik denk eerlijk gezegd, dat er eerst wat intensievere samenwerking vereist is. Ik werk momenteel maar met 2 bedrijven echt samen en van de rest zie of hoor ik nooit iets. Ga daar dan dus ook geen dure competitiegoederen aan besteden.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil de kleinere bedrijven best helpen, maar dan moet er wel meer actie van twee kanten komen.

Ik hoor het wel.

Paaf
Moderator

Aantal berichten : 215
Registratiedatum : 05-03-09
Leeftijd : 52
Woonplaats : Arcen, waar het Hertog-Jan bier vandaan komt!

http://www.cafe-inaborg.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Competitie Empty Re: Competitie

Bericht  mike1966 di apr 14, 2009 8:23 pm

ben je toevallig op messenger paaf?

mike1966
Admin

Aantal berichten : 425
Registratiedatum : 03-03-09

https://ov-kapilands.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Competitie Empty Re: Competitie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum