Ondernemersvereniging kapilands
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vernieuwd forum

4 plaatsers

Ga naar beneden

Vernieuwd forum Empty Vernieuwd forum

Bericht  mba do jul 23, 2009 11:20 pm

Hallo iedereen,

Ik wist niet goed waar ik het moest plaatsen, dus 'parkeer' ik het maar hier Very Happy
Het forum is door de laatste aanpassingen overzichtelijker geworden. Ook de kleuren zijn veel beter!! Ik zou zeggen knap werk!! Ook de chatfunctie is een leuk item. Ik kan op deze tenminste inloggen. Op die van kapileden.nl kan ik dit niet (werk op een mac).


Ik heb echter ook twee opmerkingen:
Zou het onderdeel babbelbox terug geplaatst kunnen worden. Hier kunnen dan berichten komen die niet direct met het spel te maken hebben. Ook zou hier bijvoorbeeld een voorstelling van elk lid kunnen komen. Momenteel is er niet echt een plaats voor.

Daarnaast weet ik niet of het subforum gebouwenmarkt wel zin heeft. De meeste gebouwen die verkocht worden zijn al vrij groot en kosten dus behoorlijk veel. Als een gebouw al 20 miljoen kost moet je dat geld contant hebben. Als je hier als klein bedrijf voor moet sparen, denk ik dat je beter af bent als je het eerst in iets anders investeert. Van zodra je dit bedrag ter beschikking hebt ben je meestal al manager en kan je zelf al op de gebouwenmarkt op kapilands kijken. Daarbij denk ik dat het toch wel veel werk geeft om al die bedrijven te catalogeren. Ik weet niet hoe de anderen hierover denken, maar ik zou het spijtig vinden als er een hoop werk gedaan wordt terwijl het geen zin heeft.

Groeten,
Maarten

ps: zouden we bij de gezochte en te koop aangeboden producten geen algemene lijst zetten van wie wat aan- en verkoopt? Ik wil me daar eventueel wel mee bezighouden. Dan kunnen we de rest van dat topic vrijhouden voor eenmalige aanbiedingen.

mba

Aantal berichten : 93
Registratiedatum : 16-05-09
Leeftijd : 38
Woonplaats : wilrijk (Antwerpen)

Terug naar boven Ga naar beneden

Vernieuwd forum Empty Re: Vernieuwd forum

Bericht  mike1966 vr jul 24, 2009 8:17 am

mba schreef:Hallo iedereen,

Ik wist niet goed waar ik het moest plaatsen, dus 'parkeer' ik het maar hier Very Happy
Het forum is door de laatste aanpassingen overzichtelijker geworden. Ook de kleuren zijn veel beter!! Ik zou zeggen knap werk!! Ook de chatfunctie is een leuk item. Ik kan op deze tenminste inloggen. Op die van kapileden.nl kan ik dit niet (werk op een mac).

Fijn te lezen dat het forum je zo bevalt mba , we hebben de wijzigingen graag doorgevoerd om inderdaad het forum weer wat meer body te geven en de chat is zeker een leuk extra item waar we later ook zeker op vaste tijden gebruik van gaan maken met chatleiders



Ik heb echter ook twee opmerkingen:
Zou het onderdeel babbelbox terug geplaatst kunnen worden. Hier kunnen dan berichten komen die niet direct met het spel te maken hebben. Ook zou hier bijvoorbeeld een voorstelling van elk lid kunnen komen. Momenteel is er niet echt een plaats voor.

De babbelbox is weer terug , en heb gelijk maar even je topic er heen verplaats , was hem simpel weg vergeten er bij te zetten




Groeten,
Maarten

ps: zouden we bij de gezochte en te koop aangeboden producten geen algemene lijst zetten van wie wat aan- en verkoopt? Ik wil me daar eventueel wel mee bezighouden. Dan kunnen we de rest van dat topic vrijhouden voor eenmalige aanbiedingen.

Hoor hierover ook graag de meningen van de andere leden

Alle blauwe tekst is door mike1966 toegevoegd als reactie op de zwarte tekst

mike1966
Admin

Aantal berichten : 425
Registratiedatum : 03-03-09

https://ov-kapilands.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Vernieuwd forum Empty Re: Vernieuwd forum

Bericht  redtiger vr jul 24, 2009 2:39 pm

die blauwe leters zijn wel beter nnu !

redtiger

Aantal berichten : 99
Registratiedatum : 24-03-09
Leeftijd : 31
Woonplaats : denbosch

Terug naar boven Ga naar beneden

Vernieuwd forum Empty Re: Vernieuwd forum

Bericht  eddie76 vr jul 24, 2009 11:00 pm

Het is wel even wennen, maar ik denk dat het beter is geworden met de nieuwe veranderingen.

Nu moeten we zorgen dat er meer nieuwe leden bijkomen. Hoe gaan we dat doen?

Meer handel onderling zou ook beter zijn om elkaar te kunnen helpen. Misschien moet iedereen hier neerzetten wat je bedrijf maakt en zo kan een ander bedrijf kijken of die iets van je nodig heeft of grondstoffen aan je kan leveren.

Reacties hierop zijn zeer welkom. Hier op het forum of via IGM.

eddie76

Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 04-03-09
Leeftijd : 48

Terug naar boven Ga naar beneden

Vernieuwd forum Empty Re: Vernieuwd forum

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum