Ondernemersvereniging kapilands
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Druk druk druk

2 plaatsers

Ga naar beneden

Druk druk druk Empty Druk druk druk

Bericht  mike1966 zo jun 21, 2009 9:12 am

Hallo allemaal.

Wip ff langs al ontbreekt mij de tijd op dit moment eerlijk gezegd wel een beetje, maar aangezien paaf thans geniet van een welverdiende vakantie zal ik proberen wat meer tijd hier te komen.
Heb het dus scheef druk aan deze kant.
Natuurlijk privé drukte want ja nog een maand een dan is de kans groot dat we met zijn drieën zijn, dus de laatste voorbereidingen en verbouwingen in huis worden thans afgerond
Ook kapilands neemt ongemerkt aardig wat tijd in beslag , natuurlijk de krant die ik daar elke week tijdig in elkaar wil hebben, en het forum waar ik ook moderator van ben.
Dan het beheer van drie spel account, ( 1 van mezelf , 1 van mijn vrouw wegens de zwangerschap, en 1 van de krant)
Druk druk druk, en dan ondertussen ook nog eens de opleiding die in de laatste fase voor de vakantie vol zit met examens voor certificaten
Heb er thans nog twee te gaan , een voor de rijproef en 1 voor instructie en dan mag ik eindelijk ook ff wat meer rust krijgen
En zo rommel je maar door en vliegt de tijd om en is er weer een week voorbij zonder dat je er erg in hebt.
Maar de komende tijd ben ik dus weer wat vaker hier te vinden

mike1966
Admin

Aantal berichten : 425
Registratiedatum : 03-03-09

https://ov-kapilands.actieforum.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Druk druk druk Empty Re: Druk druk druk

Bericht  eddie76 zo jun 21, 2009 3:49 pm

Jij bent aardig aan vakantie toe denk ik. Maar voorlopig zit dat er niet in als je gezinsuitbreiding krijgt, daar krijg je natuurlijk wel iets heel moois voor terug Very Happy . (ik spreek uit ervaring Wink )

Veel succes met al je bezigheden.

eddie76

Aantal berichten : 138
Registratiedatum : 04-03-09
Leeftijd : 48

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum